Στο σημερινό μάθημα, εργαστήκαμε με τις έννοιες Αν-Τότε και Γιατί- Επειδή.
Στη διδασκαλία με βοήθησε πολύ το παράδειγμα που ακολούθησε η συνάδελφος Καλλιόπη Παπουτσάκη με το ιστολόγιό της http://www.popi-it.gr/nipiagogio-programmata/bimata-zois/enies-an-tote-giati-epidi/
Ξεκινήσαμε με τις έννοιες Αν- Τότε.
Ο παρακάτω πίνακας, μας βοήθησε πολύ. Σε κάθε Αν και τα Τότε, τα παιδιά έδιναν τη δική τους εκδοχή
Στη διδασκαλία με βοήθησε πολύ το παράδειγμα που ακολούθησε η συνάδελφος Καλλιόπη Παπουτσάκη με το ιστολόγιό της http://www.popi-it.gr/nipiagogio-programmata/bimata-zois/enies-an-tote-giati-epidi/
Ξεκινήσαμε με τις έννοιες Αν- Τότε.
Ο παρακάτω πίνακας, μας βοήθησε πολύ. Σε κάθε Αν και τα Τότε, τα παιδιά έδιναν τη δική τους εκδοχή
Συνεχίσαμε με παραδείγματα που έδωσαν τα ίδια τα παιδιά.
''Αν δεν φάω το φαγητό μου, τότε θα πεινάω''
''Αν τρέχω μέσα στην τάξη, τότε θα χτυπήσω''
''Αν δεν με παίζουν, τότε θα είμαι στεναχωρημένος''
κλπ κλπ.
Συνεχίσαμε με τις έννοιες ''Γιατί-Επειδή''
Πότε χρησιμοποιούμε το Γιατί (όταν ρωτάμε) και πότε το Επειδή (όταν απαντάμε).
Δύο εικόνες, η εικόνα ενός παιδιού που γελάει και ενός παιδιού που κλαίει, βοήθησαν να απαντήσουμε με διάφορους τρόπους στο ''Γιατί γελάει το αγόρι;'' και ''Γιατί κλαίει το κορίτσι;''
Επίσης, Αν το αγόρι γελάει, τότε είναι χαρούμενο και Αν το κορίτσι κλαίει, τότε αισθάνεται λυπημένο.
Συνεχίσαμε με παιχνίδια του προγράμματος και φύλλο εμπέδωσης από το ιστολόγιο της Κατερίνας Παπουτσάκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου